Zajęcia prozdrowotne, ruchowe


Body Shape

Zajęcia ruchowe – dorośli

 

Przywitaj nowy rok w nowym ciele! Pół roku to optymalny czas aby regularnie ćwicząc uzyskać widoczny efekt. Body Shape to trening spalający tkankę tłuszczową oraz rzeźbiący sylwetkę. Jest to połączenie ćwiczeń aerobowych z ćwiczeniami wzmacniającymi całe ciało (ze szczególnym uwzględnieniem brzucha i pośladków). Dodatkowym atutem tego treningu jest polepszenie kondycji fizycznej organizmu oraz koordynacji ruchowej.

Zajęcia prowadzi: Agnieszka Nadgrodkiewicz

 

 


Joga

Pracownia KulturalnaZajęcia ruchowe – dorośli (również dla kobiet w ciąży)

Na zajęciach rozciągamy, uelastyczniamy ciało, równocześnie je wzmacniając. Korygujemy postawę, wzmacniamy mięśnie głębokie, w tym w szczególności mięśnie dna miednicy. Poznajemy pozycje jogiczne z różnych grup, uczymy się pracować z oddechem. Pracujemy nad równowagą ciała i ducha. Pracujemy nad zwiększaniem świadomości ciała i oddechu, za czym idzie – świadomością siebie. Zajęcia kończymy odpowiednią dawką relaksu.

JOGA VINYASA – charakteryzuje się synchronizacją ruchu z oddechem oraz płynnymi przejściami przez pozycje w sekwencjach. Prowadzenie ruchu w synchronizacji z oddechem pozwala na efektywniejszą, bardziej skupioną, mniej wysiłkową i bezpieczniejszą pracę. Dynamiczne czyli płynne przejścia z pozycji do pozycji doskonale równoważą siedzący tryb życia i skutecznie niwelują jego skutki.

Praktyka jogi w czasie ciąży przynosi wiele bardzo ważnych korzyści: pozwala zachować sprawność, dobre samopoczucie, zmniejsza i likwiduje stres oraz różne objawy występujące w tym okresie, przygotowuje do porodu, pomaga szybciej wrócić do formy po porodzie. Na zajęciach uczymy się świadomie oddychać, co pomaga rozluźnić się, dotlenić siebie i dziecko oraz jest cenną umiejętnością przygotowującą do porodu. Dla wielu kobiet jest to również okazja do pierwszego kontaktu z ćwiczeniami dna miednicy, które mają bardzo istotny wpływ zarówno na ciążę, poród i powracanie do formy po porodzie, a wypracowany nawyk ćwiczeń dna miednicy jest tym, co zostaje i służy potem kobiecie przez całe życie.

Zajęcia prowadzi: Aneta Warszawa

 


Latino (salsa, bachata)

Zajęcia ruchowe – dorośli

Latino

 

Są to zajęcia fitnessowe, dla osób które chcą popracować nad koordynacją ciała, poznać tańce latynoskie i jednocześnie spalić zbędne kalorie. Zajęcia polegają na nauce krótkiej i prostej choreografii tańców takich jak salsa, bachata, merengue, cha cha cha oraz samba. Każde spotkanie rozpoczyna się od intensywnej rozgrzewki, podczas której pracujemy także nad izolacjami w ciele. Zajęcia taneczne pozwalają na poprawę motoryki ciała, koordynacji, poprawiają pamięć i koncentrację, są świetną formą spalania zbędnych kalorii, a przede wszystkim jest to ogromna dawka pozytywnej energii.

Zajęcia prowadzi: Natalia Łabecka

 

 


Pilates

Zajęcia ruchowe – dorośli

 

Ćwiczenia angażujące całe ciało, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich odpowiadających za stabilizację kręgosłupa. Zajęcia przeznaczone są dla osób które pragną zwiększyć świadomość swojego ciała. Wpływają również na poprawę równowagi, koordynacji ruchowej z jednoczesnym wysmukleniem sylwetki.

Zajęcia prowadzi: Agnieszka Nadgrodkiewicz

 

 

 


 

Zumba

Zajęcia ruchowe

 

Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Poprzez świetną zabawę Zumba kształtuje sylwetkę, dba o kondycję, a przede wszystkim wprawia w dobre samopoczucie. Proste kroki taneczne, ciekawe kombinacje ruchów i motywująca muzyka sprawiają, że trening jest atrakcyjny, efektywny oraz wesoły. Zumba jest dla wszystkich – bez ograniczeń wiekowych czy kondycyjnych. Tańcząc Zumbę rzeźbimy ciało, zwalczamy stres i wzmacniamy pewność siebie.

Zajęcia prowadzi: Agnieszka Nadgrodkiewicz