Zajęcia prozdrowotne, ruchowe


Body Shape

Zajęcia ruchowe – dorośli


 
Przywitaj nowy rok w nowym ciele! Pół roku to optymalny czas aby regularnie ćwicząc uzyskać widoczny efekt. Body Shape to trening spalający tkankę tłuszczową oraz rzeźbiący sylwetkę. Jest to połączenie ćwiczeń aerobowych z ćwiczeniami wzmacniającymi całe ciało (ze szczególnym uwzględnieniem brzucha i pośladków). Dodatkowym atutem tego treningu jest polepszenie kondycji fizycznej organizmu oraz koordynacji ruchowej.
 

Zajęcia prowadzi: Agnieszka Nadgrodkiewicz


Joga

Pracownia KulturalnaZajęcia ruchowe – dorośli (również dla kobiet w ciąży)

Na zajęciach rozciągamy, uelastyczniamy ciało, równocześnie je wzmacniając. Korygujemy postawę, wzmacniamy mięśnie głębokie, w tym w szczególności mięśnie dna miednicy. Poznajemy pozycje jogiczne z różnych grup, uczymy się pracować z oddechem. Pracujemy nad równowagą ciała i ducha. Pracujemy nad zwiększaniem świadomości ciała i oddechu, za czym idzie – świadomością siebie. Zajęcia kończymy odpowiednią dawką relaksu.

JOGA VINYASA – charakteryzuje się synchronizacją ruchu z oddechem oraz płynnymi przejściami przez pozycje w sekwencjach. Prowadzenie ruchu w synchronizacji z oddechem pozwala na efektywniejszą, bardziej skupioną, mniej wysiłkową i bezpieczniejszą pracę. Dynamiczne czyli płynne przejścia z pozycji do pozycji doskonale równoważą siedzący tryb życia i skutecznie niwelują jego skutki.

Praktyka jogi w czasie ciąży przynosi wiele bardzo ważnych korzyści: pozwala zachować sprawność, dobre samopoczucie, zmniejsza i likwiduje stres oraz różne objawy występujące w tym okresie, przygotowuje do porodu, pomaga szybciej wrócić do formy po porodzie. Na zajęciach uczymy się świadomie oddychać, co pomaga rozluźnić się, dotlenić siebie i dziecko oraz jest cenną umiejętnością przygotowującą do porodu. Dla wielu kobiet jest to również okazja do pierwszego kontaktu z ćwiczeniami dna miednicy, które mają bardzo istotny wpływ zarówno na ciążę, poród i powracanie do formy po porodzie, a wypracowany nawyk ćwiczeń dna miednicy jest tym, co zostaje i służy potem kobiecie przez całe życie.

Zajęcia prowadzi: Aneta Warszawa


Latino (salsa, bachata)

Zajęcia ruchowe – dorośli

Latino
 
Są to zajęcia fitnessowe, dla osób które chcą popracować nad koordynacją ciała, poznać tańce latynoskie i jednocześnie spalić zbędne kalorie. Zajęcia polegają na nauce krótkiej i prostej choreografii tańców takich jak salsa, bachata, merengue, cha cha cha oraz samba. Każde spotkanie rozpoczyna się od intensywnej rozgrzewki, podczas której pracujemy także nad izolacjami w ciele. Zajęcia taneczne pozwalają na poprawę motoryki ciała, koordynacji, poprawiają pamięć i koncentrację, są świetną formą spalania zbędnych kalorii, a przede wszystkim jest to ogromna dawka pozytywnej energii.

 

Zajęcia prowadzi: Natalia Łabecka


Pilates

Zajęcia ruchowe – dorośli


 
Ćwiczenia angażujące całe ciało, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich odpowiadających za stabilizację kręgosłupa. Zajęcia przeznaczone są dla osób które pragną zwiększyć świadomość swojego ciała. Wpływają również na poprawę równowagi, koordynacji ruchowej z jednoczesnym wysmukleniem sylwetki.
 
 

Zajęcia prowadzi: Agnieszka Nadgrodkiewicz


Zumba

Zajęcia ruchowe

 
Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Poprzez świetną zabawę Zumba kształtuje sylwetkę, dba o kondycję, a przede wszystkim wprawia w dobre samopoczucie. Proste kroki taneczne, ciekawe kombinacje ruchów i motywująca muzyka sprawiają, że trening jest atrakcyjny, efektywny oraz wesoły. Zumba jest dla wszystkich – bez ograniczeń wiekowych czy kondycyjnych. Tańcząc Zumbę rzeźbimy ciało, zwalczamy stres i wzmacniamy pewność siebie.
 
 

Zajęcia prowadzi: Agnieszka Nadgrodkiewicz


Mama+ oraz 50+

Zajęcia dla kobiet w ciąży, po ciąży oraz 50+

Mama + Pracownia Kulturalna

Zajęcia zostały opracowane zgodnie z zaleceniami Polskiego Towarzystwa Ginekologiczno-Położniczego oraz ACOG – American Cillage of Obstetricians and Gynecologists. To zestaw ćwiczeń o niskiej intensywności, powstały w oparciu o wiedzę i praktykę położnych, lekarzy, fizjoterapeutów, psychologów oraz osób prowadzących zajęcia z kobietami w ciąży w szkołach rodzenia, ośrodkach jogi, studiach Pilates i innych. Zajęcia przy muzyce gwarantują dobre samopoczucie fizyczne oraz psychiczne i pozwalają utrzymać sprawność do ostatnich dni ciąży. Wykonywane ćwiczenia oddechowe, wzmacniające mięśnie górnej i dolnej części ciała (w tym mięśnie dna miednicy), relaksacyjne i odprężające pomagają likwidować przeciążenia i napięcia oraz bóle pleców, jakie pojawiają się w czasie ciąży, przeciwdziałają kurczom mięśniowym, wpływają na lepsze dotlenienie matki i dziecka, podnoszą tolerancję na ból, co ma wpływ na łagodniejszy przebieg porodu. To także świetna okazja do spotkania z innymi kobietami i wymianę doświadczeń.

Zajęcia prowadzi: Natalia Łabecka


Joga

Zajęcia ruchowe – dorośli (również dla kobiet w ciąży)

Joga Pracownia KulturalnaPraktyka jogi w czasie ciąży przynosi wiele bardzo ważnych korzyści: pozwala zachować sprawność, dobre samopoczucie, zmniejsza i likwiduje stres oraz różne objawy występujące w tym okresie, przygotowuje do porodu, pomaga szybciej wrócić do formy po porodzie. Na zajęciach uczymy się świadomie oddychać, co pomaga rozluźnić się, dotlenić siebie i dziecko oraz jest cenną umiejętnością przygotowującą do porodu. Dla wielu kobiet jest to również okazja do pierwszego kontaktu z ćwiczeniami dna miednicy, które mają bardzo istotny wpływ zarówno na ciążę, poród i powracanie do formy po porodzie, a wypracowany nawyk ćwiczeń dna miednicy jest tym, co zostaje i służy potem kobiecie przez całe życie.

Na zajęciach rozciągamy, uelastyczniamy ciało, równocześnie je wzmacniając. Korygujemy postawę, wzmacniamy mięśnie głębokie, w tym w szczególności mięśnie dna miednicy. Poznajemy pozycje jogiczne z różnych grup, uczymy się pracować z oddechem. Pracujemy nad równowagą ciała i ducha. Pracujemy nad zwiększaniem świadomości ciała i oddechu, za czym idzie – świadomością siebie. Zajęcia kończymy odpowiednią dawką relaksu.

JOGA VINYASA – charakteryzuje się synchronizacją ruchu z oddechem oraz płynnymi przejściami przez pozycje w sekwencjach. Prowadzenie ruchu w synchronizacji z oddechem pozwala na efektywniejszą, bardziej skupioną, mniej wysiłkową i bezpieczniejszą pracę. Dynamiczne czyli płynne przejścia z pozycji do pozycji doskonale równoważą siedzący tryb życia i skutecznie niwelują jego skutki.

Zajęcia prowadzi: Aneta Warszawa


Trening dla mam i maluchów

Dwa w jednym – trening dla dorosłych oraz stymulująca rozwój zabawa dla dzieci – dzieci od 6 miesięcy+


 
Dla wszystkich mam, które oprócz spaceru po parku Bagry Wielkie chciałyby jeszcze trochę się poruszać mając pod opieką Maluszka. To dwa w jednym – trening dla mam oraz stymulująca rozwój zabawa dla dzieci. Na zajęciach pojawią się ćwiczenia fitnessowe, elementy jogi i pilatesu. W porze, gdy Kraków jest wolny od SMOGU proponujemy również buggy gym w terenie.
 

 


Joga dla dzieci

ale i dorośli są mile widziani 🙂

 

Zajęcia kierowane są do dzieci, ale jeśli dorośli będą chcieli się przyłączyć i zrelaksować, są mile widziani. Wtedy ćwiczymy w parze dorosły-dziecko, co dodatkowo scala i buduje wieź. Uczymy się relaksacji, prawidłowego oddechu i zrozumienia dla swojego ciała. Na zajęciach będziemy uczyć się podstawowych, a potem już bardziej zaawansowanych asan Hatha jogi. Ćwiczenia są dobierane do aktualnego poziomu grupy. Na tych zajęciach dziecko nauczy się skupiać uwagę na danej czynności, cierpliwości, koncentracji oraz samodzielności. Będzie także miało szanse się wyciszyć. Na zajęciach będą nam towarzyszyły świece i cichutka relaksacyjna muzyka.

 

Zajęcia prowadzi: Małgorzata Kujawa


AFRO POWER

dla dzieci i dorosłych

To autorski program zajęć. Tańczymy do muzyki afrykańskiej, arabskiej, europejskiej (włoska, francuska, angielska) i amerykańskiej. Na zajęciach słychać mocne rytmy i uruchamiamy ogromne pokłady energii. Można się zmęczyć i naładować baterie. Na zakończenie zajęć pojawiają się elementy wzmacniające mięśnie i kilka podstawowych asan jogi do muzyki hinduskiej. Te zajęcia to pozytywna podróż przez świat, adresowana do wszystkich dzieci, ale nie tylko, gdyż na zajęcia zapraszamy także rodziców. Nie ma to jak ruch w rodzinie!
 

Zajęcia prowadzi: Małgorzata Kujawa


Gimnastyka

dla dzieci i dorosłych

Na tych zajęciach dbamy o formę. Ćwiczenia są dobierane na każdą część ciała. Trenujemy w dobrej atmosferze, czasem też przy ćwiczeniach dobrze się można pobawić a w grupie łatwiej można osiągnąć cel. Przyjdź do nas na zajęcia, przyprowadź własne dziecko i spraw by jego wytrzymałość fizyczna i forma pomogła mu w przyszłości góry przenosić. Serdecznie zapraszamy dzieci w każdym wieku.

Zajęcia prowadzi: Małgorzata Kujawa


BUGGY GYM –  szukamy instruktora